Organizatia ecologista Mare Nostrum

postheadericon 22.07.2009 – Litoral Curat – saptamana a 3-a

Constanta, 22 iulie 2009: Organizatia ecologista „Mare Nostrum”, împreuna cu Vodafone România – Sponsor Principal, Petrom – Sponsor si Apele Române – Directia Apelor „Dobrogea Litoral” – Partener anunta primele rezultate ale campaniei de constientizare „Litoral Curat 2009″. Campania se desfasoara pe tot litoralul românesc si a ajuns deja în a treia saptamâna de monitorizare.

În cele 9 zile de campanie (3 zile/saptamâna), voluntarii Mare Nostrum au monitorizat plajele din Navodari, Mamaia, Constanta, Eforie Nord, Central (cordon) si Sud si Costinesti, unde, prin distribuirea de vederi personalizate, autocolante si fluturasi, au informat peste 1000 de turisti despre modul în care pot colecta selectiv si pot recicla deseurile de pe plaja.Pâna în acest moment, proiectul “Litoral Curat” se bucura de receptivitate din partea turistilor, care au apreciat campania ca fiind una binevenita si utila.

“În comparatie cu anii anteriori, turistii sunt mult mai receptivi atunci când vine vorba de informare: vor sa intre în posesia materialelor distribuite de voluntarii Mare Nostrum si vor sa stie despre ce campanii este vorba. Din acest punct de vedere, consideram ca am reusit sa atingem unul dintre obiectivele propuse initial, si anume receptivitatea turistilor, care au învatat ca trebuie sa <<Dea la cos!>>”, a declarat Andreea Ionascu, coordonatorul proiectului din partea ONG Mare Nostrum.

Potrivit chestionarelor aplicate de voluntarii Mare Nostrum, observatiile turistilor din cele trei saptamâni de campanie Litoral Curat 2009 sunt legate strict de informarea corecta si de necesitatea ridicarii gunoaielor de pe plaja la intervale mai mici de timp, pentru ca modulele de colectare selectiva sa nu fie supraîncarcate.Datele din teren indica faptul ca aproximativ 80% din cele 490 de module de colectare selectiva si reciclare a deseurilor instalate de Vodafone România pe plajele de pe litoralul românesc în primele trei editii sunt înca functionale.

Proiectul Litoral Curat 2009 implica activ si operatorii de plaja. Acestia vor fi stimulati sa intre în competitia „Plaja mea e mai curata!”, actiune în urma careia portiunile de plaja cele mai curate si atractive din punctul de vedere al facilitatilor vor fi „recompensate” prin stelute.

Primele stelute vor fi acordate la începutul saptamânii viitoare, în urma monitorizarilor realizate de voluntarii Mare Nostrum.

Vodafone, ca Sponsor Principal, a sprijinit financiar si logistic proiectul „Litoral curat” înca de la prima editie din 2005.

Petrom este alaturi de Mare Nostrum în proiectul “Litoral curat” din anul 2009 în cadrul platformei de responsabilitate sociala “Petrom: Respect pentru Viitor”.

Leave a Reply

Noutati Mare Nostrum
  • September 08 - Vodafone
  • Impreuna cu am desfasurat cinci editii de Litoral Curat Linkuri: litoral.marenostrum.ro /  www.vodafone.ro...
    >>Citeste mai mult...
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
  • September 08 - Noiembrie 2008
  • Mangalia Plus – 20 noiembrie 2008: Calutul de mare (partea a 2-a)...
    >>Citeste mai mult...
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Urmareste-ne pe

facebook
twitter

Parteneri

facebook
facebook
facebook
facebook
facebook
facebook
facebook

Suntem membrii in

facebook

Suntem inscrisi in

facebook