Organizatia ecologista Mare Nostrum

postheadericon 05.07.2009 – Litoral Curat 2009

Organizatia ecologista „Mare Nostrum”, împreuna cu Vodafone România – Sponsor Principal, Petrom – Sponsor si Apele Române – Directia Apelor „Dobrogea Litoral” – Partener, anunta lansarea campaniei de constientizare „Litoral Curat 2009”. Proiectul se afla la cea de-a cincea editie si se desfasoara în intervalul iulie-septembrie 2009, pe întreg litoralul românesc.

Editia de anul acesta a proiectului „Litoral curat” continua activitatile de colectare selectiva si reciclare a deseurilor( prin cele 490 de module instalate de Vodafone România pe plajele de pe litoralul românesc) si comunica cu turistii pe trei directii: prin distribuirea de materiale informative in benzinariile Petrom, prin Centrul de Informare Mare Nostrum (care va functiona 3 zile pe saptamâna), dar si prin concursuri radio-TV.

Actiunile campaniei de constientizare din cadrul proiectului vor fi concentrate în perioada de vârf a sezonului estival, adica lunile iulie-august 2009.

Mai exact, timp de 12 saptamâni, Caravana „Litoral Curat”, împreuna cu voluntarii Mare Nostrum vor vizita statiunile de pe litoral, în zilele de vineri, sâmbata si duminica ale fiecarei saptamâni, pentru a îndemna turistii sa pastreze plaja curata sub sloganul „Da la cos”, dar si pentru a monitoriza atent locatiile arondate operatorilor de plaja.

Vodafone România are o lunga traditie în sustinerea activitatilor de responsabilitate corporativa, implicându-se în viata comunitatii prin programe menite sa îmbunatateasca viata oamenilor, sa-i ajute sa comunice mai usor si sa fie în legatura permanenta cu lumea. Sustinem proiecte pentru protectia mediului, pentru salvarea de vieti omenesti aflate în situatii de urgenta, cultura, programe de promovare a conceptelor de responsabilitate sociala si corporativa si a exemplelor pozitive care le ilustreaza.

„In fiecare zi de campanie suntem pe alt sector de plaja, unde intram în contact cu serii diferite de turisti. în acest fel, pe lânga îndemnul catre turisti de a pastra plaja curata, transmitem mesaje care vor ajunge ulterior în toata tara. De altfel, în fiecare an de campanie am avut ocazia sa vorbim si sa informam un numar impresionant de turisti. De mentionat este si faptul ca partenerii nostri au înteles importanta acestui efort si de aceea ne-au sustinut în fiecare an”, a declarat Mihaela Cândea, director executiv, ONG Mare Nostrum.

Proiectul „Litoral Curat 2009” implica activ si operatorii de plaja. Acestia vor fi stimulati sa intre în competitia „Plaja mea e mai curata!”, actiune în urma careia portiunile de plaja cele mai curate si atractive din punctul de vedere al facilitatilor vor fi „recompensate” prin stelute. Datele legate de gradul de curatenie al plajelor si al stelutelor acordate vor fi actualizate la fiecare doua saptamâni si vor fi mediatizate.

Eficienta proiectului „Litoral Curat” este dovedita de cantitatea de materiale reciclabile (hârtie, carton si plastic) colectate, care a crescut de la un an la altul, ajungand la un total de peste 100 de tone de materiale colectate, in perioada 2005-2008.

Vodafone România are o lunga traditie în sustinerea activitatilor de responsabilitate corporativa, implicându-se în viata comunitatii prin programe menite sa îmbunatateasca viata oamenilor, sa-i ajute sa comunice mai usor si sa fie în legatura permanenta cu lumea. Sustinem proiecte pentru protectia mediului, pentru salvarea de vieti omenesti aflate în situatii de urgenta, cultura, programe de promovare a conceptelor de responsabilitate sociala si corporativa si a exemplelor pozitive care le ilustreaza

Pâna la acest moment, realizarile campaniei „Litoral Curat” sunt:

• 133.000 de persoane informate;
• 119 zile de campanie ;
• 494 de concursuri;
• 117 tone de material reciclabil colectat.

Vodafone, ca Sponsor Principal, a sprijinit financiar si logistic proiectul „Litoral curat” înca de la prima editie din 2005.

Mai multe informatii despre acest proiect sunt disponibile pe pagina oficiala de Internet, http://litoral.marenostrum.ro.

Vodafone România are o lunga traditie în sustinerea activitatilor de responsabilitate corporativa, implicându-se în viata comunitatii prin programe menite sa îmbunatateasca viata oamenilor, sa-i ajute sa comunice mai usor si sa fie în legatura permanenta cu lumea. Sustinem proiecte pentru protectia mediului, pentru salvarea de vieti omenesti aflate în situatii de urgenta, cultura, programe de promovare a conceptelor de responsabilitate sociala si corporativa si a exemplelor pozitive care le ilustreaza.

Leave a Reply

Noutati Mare Nostrum
  • September 08 - Vodafone
  • Impreuna cu am desfasurat cinci editii de Litoral Curat Linkuri: litoral.marenostrum.ro /  www.vodafone.ro...
    >>Citeste mai mult...
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
  • September 08 - Noiembrie 2008
  • Mangalia Plus – 20 noiembrie 2008: Calutul de mare (partea a 2-a)...
    >>Citeste mai mult...
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Urmareste-ne pe

facebook
twitter

Parteneri

facebook
facebook
facebook
facebook
facebook
facebook
facebook

Suntem membrii in

facebook

Suntem inscrisi in

facebook